GASTENBOEK
Wij zijn er trots op u onze opdrachtgever te mogen noemen en zouden het enorm waarderen wanneer u uw ervaringen met StudioDG zou willen delen d.m.v. het beatwoorden van onderstaande vragen, eventueel aangevuld met uw persoonlijke ervaring.
1 : Wat was de verwachting welke u van StudioDG had op het moment dat we een samenwerking aangingen?
2 : Wat was uw favoriete gedeelte van het hele proces?
3 : Zou u StudioDG aan familie/vrienden of kennissen aanraden, zo ja met welke onderbouwing?
Hieronder kunt u in het "Gastenboek" uw reactie achterlaten.
( klik op: "nieuw bericht toevoegen aan gastenboek")
Nieuw bericht
Gastenboek
6 berichten op 2 pagina's
Zippora Porcelijn
17-06-26 12:26:39
Wat kunnen jullie goed meedenken. Jullie komen steeds met sterke oplossingen, nieuwe inzichten en creatieve ideeën. De keuze van stoffen, tegels en B meubels is altijd doordacht en zorgt voor de juiste sfeer, harmonie en uitstraling. Een fijne samenwerking waarbij kwaliteit en oog voor detail duidelijk zichtbaar zijn.
Jan Dirk Stouten
13-02-26 08:44:47
We zijn ontzettend blij met de samenwerking met Daniëlle Graafland van Studio DG. Na een eerste telefoongesprek hebben we alleen wat foto’s doorgestuurd van keukens die wij mooi vonden. Tijdens ons allereerste gesprek kwam Daniëlle direct met een sterk voorstel voor de indeling, het ontwerp en de materialen. Ze voelde feilloos aan wat we zochten.
In relatief korte tijd hebben we samen een prachtige keuken gerealiseerd, volledig uitgerust met alle functies en apparatuur die we wilden. Het is echt het centrale punt van ons huis geworden – een plek waar we elke dag van genieten.
Onze dank voor de prettige en professionele samenwerking is groot.
Jan Dirk Stouten
In relatief korte tijd hebben we samen een prachtige keuken gerealiseerd, volledig uitgerust met alle functies en apparatuur die we wilden. Het is echt het centrale punt van ons huis geworden – een plek waar we elke dag van genieten.
Onze dank voor de prettige en professionele samenwerking is groot.
Jan Dirk Stouten
Lizette Van Neijenhoff
08-02-25 10:17:31
Wij waren al bij heel wat keukenzaken wezen kijken, en vonden het heel moeilijk wat we nou precies wilden. De verkopers vonden we vaak wat opdringerig overkomen. Danielle kende ik al, dus toen we bij haar in de zaak kwamen voelden het gelijk goed. Haar enthousiasme en ervaring geven je gelijk een goed vertrouwen. Ze denkt echt met je mee, maar probeert je niet te beïnvloeden. Ze heeft respect voor je wensen en zal alles proberen om ze waar te maken. Het kleinschalige vinden wij juist fijn want dat geeft je het gevoel dat je geen nummer bent. Het gaat om veel geld dus dan is persoonlijke begeleiding heel belangrijk. Wij zijn ontzettend blij met onze keuken. Het is echt een eyecatcher in onze woning. We krijgen veel complimenten. We zullen studiodg zeker aanbevelen bij vrienden.
Petra Vlasblom
02-12-24 15:07:47
Wij hebben zo'n prachtige droomkeuken dankzij Danielle van StudioDG!
Danielle heeft ons fantastisch geholpen om onze droomkeuken te realiseren. Echt niets is Danielle te veel. Ze gaf ontzettend veel informatie, gaf ons goede adviezen en nieuwe ideeën voor de indeling van onze keuken. Daarmee hebben we samen het perfecte ontwerp en uitvoering van onze keuken kunnen realiseren. Onze keuken is écht geweldig geworden! Wat een genot!
Bij een storing van de oven van ons nieuwe fornuis (tja, dat kan gebeuren) is Danielle meteen gaan organiseren dat de reparatie zo snel mogelijk werd uitgevoerd en er ook een monteur langskwam om de aansluiting van de oven aan het aanrechtblad weer netjes af te kitten. TOP geregeld!
Danielle is zeer betrokken, eerlijk en klantvriendelijk. Een aanrader voor iedereen die een keuken wil aanschaffen en persoonlijk advies, betrokkenheid en een goede en prettige service kan waarderen.
Ontzettend bedankt Daniëlle, voor al je inzet en je geweldige service!
Danielle heeft ons fantastisch geholpen om onze droomkeuken te realiseren. Echt niets is Danielle te veel. Ze gaf ontzettend veel informatie, gaf ons goede adviezen en nieuwe ideeën voor de indeling van onze keuken. Daarmee hebben we samen het perfecte ontwerp en uitvoering van onze keuken kunnen realiseren. Onze keuken is écht geweldig geworden! Wat een genot!
Bij een storing van de oven van ons nieuwe fornuis (tja, dat kan gebeuren) is Danielle meteen gaan organiseren dat de reparatie zo snel mogelijk werd uitgevoerd en er ook een monteur langskwam om de aansluiting van de oven aan het aanrechtblad weer netjes af te kitten. TOP geregeld!
Danielle is zeer betrokken, eerlijk en klantvriendelijk. Een aanrader voor iedereen die een keuken wil aanschaffen en persoonlijk advies, betrokkenheid en een goede en prettige service kan waarderen.
Ontzettend bedankt Daniëlle, voor al je inzet en je geweldige service!
Anne en Bart M
05-11-24 13:03:24
We waren op zoek naar een gespecialiseerde keukenstudio waar we van het juiste advies zouden worden voorzien, dit vonden we bij Danielle van StudioDG.
Danielle heeft onze droomkeuken ontworpen en gerealiseerd.
Haar begeleiding is vanaf de ontwerpfase tot ver na het moment van opleveren buitengewoon goed en zeer professioneel.
Ze denkt mee en heeft ons voorzien van het allerbeste advies waardoor wij nu elke dag genieten van onze prachtige keuken.
Danielle heeft mede door haar jarenlange ervaring binnen de keuken en interieur branche een goed inzicht en ze is ook nog eens zeer klantvriendelijk en betrokken.
Wanneer we gaan verhuizen komen we zeker terug bij Danielle en raden StudioDG aan iedereen aan.
Danielle heeft onze droomkeuken ontworpen en gerealiseerd.
Haar begeleiding is vanaf de ontwerpfase tot ver na het moment van opleveren buitengewoon goed en zeer professioneel.
Ze denkt mee en heeft ons voorzien van het allerbeste advies waardoor wij nu elke dag genieten van onze prachtige keuken.
Danielle heeft mede door haar jarenlange ervaring binnen de keuken en interieur branche een goed inzicht en ze is ook nog eens zeer klantvriendelijk en betrokken.
Wanneer we gaan verhuizen komen we zeker terug bij Danielle en raden StudioDG aan iedereen aan.